Verhalen

Waar gaat je hart als professional sneller van kloppen? Van goed zijn in je vak, van waardering van je klanten. Maar waardering is er in vele vormen.

In complimenten natuurlijk, maar misschien nog wel vaker in onzichtbare vorm: De patiënt die je nooit meer terugziet, simpelweg omdat je het hebt opgelost. De patiënt voor wie het allemaal slecht nieuws was, maar die zich gelukkig prijst dat juist jij er voor hem was. De patiënt die een goede ervaring misschien niet met jou, maar wel met de mensen in zijn omgeving deelt.

Ook in kritische feedback en klachten komt waardering tot uitdrukking. Als mensen de moeite nemen om te reflecteren op je werk, doen ze dat niet alleen voor zichzelf. Ze willen ook dat jij begrijpt wat ze bedoelen, en dat je daar wat mee doet. Een echt probleem heb je pas als ze niét meer op je reageren: als ze zich van je afwenden en met iedereen over je praten. Behalve met jou.

Hieronder vindt je de verhalen van onze klanten over hun ervaringen met FeedbackRadar.