CEO Lab staat voor ‘Customer Experience Optimisation, loyalty and behaviour’ en is opgericht door Anja Bekink, Esther Reenders en Michael Aal. Samen hebben zij FeedbackRadar bedacht en ontwikkeld, omdat ze zelf hebben ervaren hoe gastvrijheid, of de afwezigheid hiervan, invloed heeft op iemands persoonlijke beleving.

CEO Lab heeft FeedbackRadar ontwikkeld, omdat ze dienstverlenende (onderdelen van) organisaties handvatten willen bieden. Handvatten in het optimaliseren van hun dienstverlening, in het begrijpen van wat er ten grondslag ligt aan goede dienstverlening, en hoe hier vervolgens concreet iets mee te doen. Om klanten, of patiënten, beter te kunnen helpen. Zodat klanten zich gewaardeerd voelen, en het loyale klanten worden. En de basis hier van is het luisteren naar mensen. Luisteren naar wat klanten te vertellen hebben. Wat zijn hun ervaringen? En hoe zet je al die ervaringen om in concrete acties? Dat is wat FeedbackRadar voor organisaties kan doen.

Wij zijn de makers van FeedbackRadar


Anja Bekink (CFO)
Customer Feedback Officer

‘Complimenten geven je energie om aan de slag te gaan met verbeterpunten. En verhalen achter verbeterpunten geven je inzicht in hoe je dat zou kunnen doen. Ik wil het gesprek tussen klant en dienstverlener stimuleren, om tot deze feedback te komen.’

Esther Reenders (CEO)
Customer Experience Officer

‘Ik help consumenten hun verhaal te vertellen en dienstverleners het verhaal te interpreteren en er iets mee te doen. Veel mensen vertellen hun verhaal niet meer omdat ze denken dat er niets mee wordt gedaan, maar dat gaat nu veranderen. Met FeedbackRadar wordt er wél wat mee gedaan.’

Michael Aal (CIO)
Customer Insights Officer

‘Naar mijn inzicht zit de goodwill van organisaties in de toekomst niet zozeer in omzet, het hebben van onroerend goed of de hoeveelheid klanten, maar in de beschikbaarheid van alle data in een organisatie. Mijn rol is het ontsluiten van deze data om voor een klant zichtbare verbeteringen te realiseren.’

Mehmet Kazdal (CDO)
Customer Delivery Officer

‘Weet wat je klant denkt over je dienstverlening. Dat begint met het stellen van de juiste vragen. Dat voorkomt het zoeken naar een naald in een hooiberg. Antwoorden bevatten vaak de oplossingen. Feedbackradar transformeert uiteenlopende antwoorden in overzichtelijke verhalen. Het vinden van passende oplossingen wordt eenvoudiger.’