Optimale dienstverlening creëren we samen.

Contact met de Nederlandse overheid is een serieuze zaak en meestal erg persoonlijk. Het is daarom van groot belang dat de klant zich op zijn of haar gemak voelt. Met behulp van bijvoorbeeld goede service, transparantie en behulpzaamheid van personeel. Kortom: met behulp van goede dienstverlening. Inzicht in de klantbeleving is hierbij van groot belang. Want wat is volgens uw klanten goede dienstverlening? Hoe wordt uw overheidsdienst eigenlijk ervaren? FeedbackRadar geeft u de handvatten om te luisteren naar al uw klanten. Hun ervaringen kunt u inzetten in verbetertrajecten en zo werkt u samen met uw klant aan optimale dienstverlening.

gesprek

Na ieder bezoek aan uw overheidsdienst wordt de klant persoonlijk benaderd met het verzoek zijn of haar verhaal met u te delen. Zijn of haar beleving wordt direct teruggekoppeld op afdelingsniveau.

signalen

Via het Storyboard worden alle betrokkenen op de hoogte gehouden. Inzichtelijke analyses geven aan wat een klantverhaal voor u betekent. Scores tonen of zo’n verhaal is opgepikt en of er actie ondernomen is.

acties

De klant voelt zich gehoord en dit levert uniek en constructief inzicht op. Aandachtspunten worden zichtbaar waarmee u als overheidsinstelling aan de slag kunt, om uw dienstverlening te optimaliseren.

Neem FeedbackRadar op proef.

Bent u benieuwd wat FeedbackRadar voor u kan betekenen? Vraag een live demo aan van FeedbackRadar. Ontdek direct hoe klanten uw dienstverlening kunnen ervaren en bovenal, hoe u hiermee uw overheidsinstelling zou kunnen optimaliseren.

Live demo

‘Ik moest lang wachten, maar tussentijds kreeg ik koffie aangeboden en de wachtruimte was warm en voorzien van voldoende leesmateriaal. Helemaal oké!’