Echte gastvrijheid creëren we samen.

Lekker uit eten, een congres of een weekendje weg, we zijn allemaal wel eens ergens te gast. En als gast in de hotellerie gaat het niet alleen om verzorgde kamers of goede koffie bij het ontbijt. Het gaat om waar je indirect voor betaalt. Service, de gastvrijheid van het personeel, de sfeer in het etablissement. Kortom: de dienstverlening. Goede dienstverlening bepaalt de klantbeleving en die is van groot belang. Daar komt u voor terug. Hoe wordt uw dienstverlening ervaren? FeedbackRadar geeft u de handvatten om te luisteren naar al uw gasten. Zodat u de gastvrijheid kunt bieden, die ervoor zorgt dat eenmalige gasten loyale, vaste gasten worden. Ze worden ambassadeurs van uw onderneming.

Hoe?

Na ieder bezoek wordt de gast persoonlijk benaderd met het verzoek zijn of haar verhaal te delen. Zijn of haar beleving wordt direct teruggekoppeld naar het desbetreffende team. Via het Storyboard worden alle betrokkenen op de hoogte gehouden. Inzichtelijke analyses geven aan wat een klantverhaal voor u betekent. Scores tonen of zo’n verhaal is opgepikt en of er actie ondernomen is.

dash


thumb

Leidinggevenden kunnen medewerkers direct complimenteren op een positieve ervaring, of adviseren bij het behandelen van opbouwende kritiek. De gast voelt zich gehoord en dit levert uniek en constructief inzicht op. Aandachtspunten worden zichtbaar waarmee u als organisatie in de hotellerie aan de slag kunt, om uw kwaliteit en gastvrijheid te optimaliseren.

Neem FeedbackRadar op proef.

Bent u benieuwd wat FeedbackRadar voor u kan betekenen? Vraag een live demo aan van FeedbackRadar. Ontdek direct hoe gasten uw dienstverlening kunnen ervaren en bovenal, hoe u hiermee hun beleving van uw hotel zou kunnen optimaliseren.

Live demo

‘De boeking van onze kamer was niet goed doorgekomen, maar we zijn ontzettend goed geholpen en hebben toch een top weekend gehad!’