Optimale dienstverlening creëren we samen.

Een kopje koffie, borrelen of lekker uit eten, uiteindelijk zijn we allemaal ergens te gast. En als gast in de horeca gaat het niet alleen om dat soepje of die portie bitterballen. Het gaat om waar je indirect voor betaalt. Service, de houding van het personeel, de sfeer in het etablissement. Kortom: de dienstverlening. Goede dienstverlening bepaalt de beleving van uw gasten en die is van groot belang. Daar komt u voor terug. Hoe wordt uw dienstverlening ervaren? FeedbackRadar geeft u de handvatten om te luisteren naar al uw gasten. Zodat u de dienstverlening kunt bieden, die ervoor zorgt dat eenmalige gasten loyale, vaste gasten worden.

Hoe?

Na ieder bezoek wordt de gast persoonlijk benaderd met het verzoek zijn of haar verhaal te delen. Zijn of haar beleving wordt direct teruggekoppeld op afdelingsniveau. Via het Storyboard worden alle betrokkenen op de hoogte gehouden. Inzichtelijke analyses geven aan wat een klantverhaal voor u betekent. Scores tonen of zo’n verhaal is opgepikt en of er actie ondernomen is.

dash


thumb

Leidinggevenden kunnen medewerkers direct complimenteren op een positieve ervaring, of adviseren bij het behandelen van opbouwende kritiek. De gast voelt zich gehoord en dit levert uniek en constructief inzicht op. Aandachtspunten worden zichtbaar waarmee u als horecabedrijf aan de slag kunt, om uw kwaliteit te optimaliseren.

Neem FeedbackRadar op proef.

Bent u benieuwd wat FeedbackRadar voor u kan betekenen? Vraag een live demo aan van FeedbackRadar. Ontdek direct hoe gasten uw dienstverlening kunnen ervaren en bovenal, hoe u hiermee hun beleving van uw horeca onderneming zou kunnen optimaliseren.

Live demo

‘Het personeel was gastvrij, vrolijk en behulpzaam. Het voelde heel persoonlijk, erg gezellig!’