Optimale dienstverlening creëren we samen.

Bij de dierenkliniek geven eigenaren de zorg over hun huisdier uit handen en dat is moeilijk. De geboden zorg voor hun huisdier, maar juist ook de geboden steun aan hen zelf, bepaalt hun beleving. Hoe wordt de dienstverlening van uw dierenkliniek of -praktijk ervaren? Inzicht in die beleving is erg belangrijk, omdat u hiermee uw dienstverlening kunt optimaliseren. Optimale dienstverlening zorgt ervoor dat klanten zich bij u op hun gemak voelen en dat ze bij u terugkomen. FeedbackRadar geeft u de handvatten om te luisteren naar al uw klanten. Zodat u de zorg en steun kunt bieden, waar echt behoefte aan is.

Hoe?

Na ieder bezoek wordt de klant persoonlijk benaderd met het verzoek zijn of haar verhaal te delen. Zijn of haar beleving wordt direct teruggekoppeld op afdelingsniveau. Via het Storyboard worden alle betrokkenen op de hoogte gehouden. Inzichtelijke analyses geven aan wat een klantverhaal voor u betekent. Scores tonen of zo’n verhaal is opgepikt en of er actie ondernomen is.

dash


thumb

Leidinggevenden kunnen medewerkers direct complimenteren op een positieve ervaring, of adviseren bij het behandelen van opbouwende kritiek. De klant voelt zich gehoord en dit levert uniek en constructief inzicht op. Aandachtspunten worden zichtbaar waarmee u als dierenartsenpraktijk aan de slag kunt, om uw kwaliteit te optimaliseren.

Neem FeedbackRadar op proef.

Bent u benieuwd wat FeedbackRadar voor u kan betekenen? Vraag een live demo aan van FeedbackRadar. Ontdek direct hoe klanten uw dienstverlening kunnen ervaren en bovenal, hoe u hiermee uw dienstverlening optimaal kunt afstemmen op uw zorg.

Live demo

‘Het was heel fijn dat alles zo goed werd uitgelegd, over de sterilisatie van Mies. We weten nu precies hoe we Mies de komende week kunnen helpen herstellen.’