Optimale dienstverlening creëren we samen.

Uiteindelijk zijn we allemaal ergens klant. En als klant bij een bank gaat het niet alleen om het beheer van je persoonlijke middelen. Het gaat om waar je indirect voor betaalt. Service, de behulpzaamheid van het personeel, de bereikbaarheid van de bank. Kortom: de dienstverlening. Goede dienstverlening zorgt voor tevreden klanten en tevreden klanten worden blijvende klanten. Inzicht in de klantbeleving is daarom van groot belang. Hoe wordt uw dienstverlening ervaren? FeedbackRadar geeft u de handvatten om te luisteren naar al uw klanten. Hun ervaringen kunt u inzetten in verbetertrajecten en zo werkt u samen met uw klant aan optimale dienstverlening.

gesprek

Na ieder bezoek aan uw bank wordt de klant persoonlijk benaderd met het verzoek zijn of haar verhaal met u te delen. Zijn of haar beleving wordt direct teruggekoppeld op afdelingsniveau.

signalen

Via het Storyboard worden alle betrokkenen op de hoogte gehouden. Inzichtelijke analyses geven aan wat een klantverhaal voor u betekent. Scores tonen of zo’n verhaal is opgepikt en of er actie ondernomen is.

acties

De klant voelt zich gehoord en dit levert uniek en constructief inzicht op. Aandachtspunten worden zichtbaar waarmee u als ondernemer in het bankwezen aan de slag kunt, om uw kwaliteit te optimaliseren.

Neem FeedbackRadar op proef.

Bent u benieuwd wat FeedbackRadar voor u kan betekenen? Vraag een live demo aan van FeedbackRadar. Ontdek direct hoe klanten uw dienstverlening kunnen ervaren en bovenal, hoe u hiermee uw dienstverlening zou kunnen optimaliseren.

Live demo

‘Tijdens het openen van mijn zakelijke rekening werd er echt naar mij geluisterd, en ook toen ik later terug belde, werd ik meteen geholpen!’